Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel weergeven

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 19 mei 2009

PostHeaderIcon Allemaal beestjes



Die kleine, bijna onzichtbare beestjes fascineren me enorm. Al wandelend met mijn neus in de berm sukkelde ik bijna een gracht in want overal zag ik 'leuke' keverkes! Telkens als ik mijn fototoestel klaar hield stak er weer een wind op en wiegde het gras op en neer en waren die kleine kruipertjes niet meer dan wazige plekjes in het gras. Maar opgeven doe ik niet snel en na vele pogingen rolden er toch nog een paar leuke foto's uit mijn digitaal fototoestel.
Enig speurwerk leverde me de naam van het kevertje op de onderste foto op: Cantharis pellucida, oftewel een soldaatje.

0 reacties: