Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 9 april 2009

PostHeaderIcon Little bug


Verweerd hout, het heeft iets, en dat moet dit kleine monstertje ook gedacht hebben. In het ochtendzonnetje trof ik hem in de tuin. Ik moest me niet haasten, het kleine ding beloofde me braaf te wachten tot ik met het fototoestel zou komen en hij hield woord... Fotogeniek ten top, heel wat anders dan de bijen die zoemend de bessenstruiken te lijf gingen. Geen seconde zitten of hangen ze stil, en telkens weer mislukten de foto's van hen. Daarom een welgemeend dankjewel aan m'n eerste modelletje!

0 reacties: