Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
maandag 13 april 2009

PostHeaderIcon Explosie van kleur

Kwetterend lokten de parkietjes me de volière in... Op een stoeltje ging ik zitten en observeerde ik ze. Koosje zat gezellig op mijn schouder en samen keken we toe hoe lief de anderen allemaal voor mekaar waren. De foto is aanklikbaar en in het groot een ware explosie van kleur én liefde!

3 reacties:

Jolanda zei

Mooie vogeltjes heb je. wat geven ze toch een boel geelligheid he

Ilse zei

Ahhhhh hoe schattig, staan ze buiten of binnen??

Jikkes zei

Wat een prachtige foto's...wat een mooie kleuren....nouja....eigenlijk....bedoel ik.....wat een mooie vogels!!!