Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 14 februari 2009

PostHeaderIcon De eethoek


Al jaren doen we het hier in huis zonder eethoek. De keukentafel is nogal ruim en daar wordt dus altijd aan gezeten. Eigenlijk had ik al langer zin in een apart tafeltje met stoelen, maar kon nooit echt vinden waarnaar ik op zoek was. Toen ik eens een kijkje ging nemen op Neckermann shopping kwam ik een leuk eethoekje tegen. De twijfel sloeg toe, tja, je kan het niet in het echt bekijken, je moet afgaan op wat fotootjes en zouden de stoelen lekker zitten? Na wat getwijfel klikte ik het setje toch aan en hups daar zat het in m'n winkelmandje. Handig zo shoppen en met één klik verwijder je het weer en niemand die je een lastige klant vindt... Nog een paar keer de foto's aanklikken en dan toch maar de gok gewaagd, de bestelknop aangevinkt. Wat gegevens achterlaten en bevestigen en voor het eerst in m'n leven heb ik meubels online besteld. Even later kregen we een bevestigingsmail en de precieze datum waarop de eethoek geleverd zou worden. Gisteren stonden ze hier, mooi op tijd, met drie grote dozen. Spannend, voorzichtig openmaken en dan tot de conclusie komen dat het nog mooier is dan dat ik me had voorgesteld. Hier dus een tevreden klant!

1 reacties:

Zeeuwse Mama zei

Ziet er inderdaad erg mooi uit!
Je zult er vast veel plezier van hebben!