Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 4 januari 2009

PostHeaderIcon Er was eens...


Een beer van een hond die het in z'n malle hoofd haalde om op Sam's schoot te gaan zitten. Helaas is Tienus er niet meer... Bij het 'verwijderen' van foto's kwam ik deze weer tegen en dan komen de herinneringen automatisch ook weer naar boven. De blijdschap die je in z'n ogen kon lezen toen we hem uit het asiel haalden, de onstuimigheid waarmee hij ons elke keer begroette, de blaf die menig man en vrouw achteruit deed deinzen. Tienus, je zit in ons hart!

0 reacties: