Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
vrijdag 3 oktober 2008

PostHeaderIcon Werelddierendag


Morgen, 4 oktober is het werelddierendag, voor de 78ste keer. Op 4 oktober 1926 stierf Fransiscus van Assise. Hij was begaan met zwervers, maar ook met de natuur, met de planten en de dieren. Volgens de legende kon hij met dieren praten, tegenwoordig hoor je dit wel vaker en persoonlijk vind ik het vaak makkelijker om met dieren te praten dan met mensen...

Pets.be, het online dierenasiel zet een 16-jarig poedeltje in de kijker. Een senior, 16 jaar, zopas gedumpt. Hun doel: hem een warme thuis geven op dierendag...

Mijn doel: élke dag goed zijn voor dieren!

0 reacties: