Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
vrijdag 31 oktober 2008

PostHeaderIcon Samen spelen


Terwijl ik hier zit hoor ik boven mij gestommel. Sam en haar nichtje Ciana hebben pret, heel de kamer ligt bezaaid met knuffels en poppen, blokken, boekjes... Sam is een lief moedertje, bemoederend, bezorgd en steeds alert. Van al dat spelen krijgen ze honger en er staat wortelstomp op het menu, daar worden ze groot en sterk van...

Even tussendoor wat foto's maken en toen ik deze foto bekeek schoot me meteen dit zinnetje te binnen, het is een stukje uit een kinderboek:

'Ik hou van jou
helemaal tot aan de maan
en terug...'

0 reacties: