Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 11 oktober 2008

PostHeaderIcon De merel en de kardinaalsmuts


In onze tuin proberen we het zo 'inheems' mogelijk te houden. De kardinaalsmuts is één van mijn favoriete struiken, de prachtig gevormde besjes lokken vogels en vanmorgen zag ik een mannetjes merel smullen van de lekkernijen. Gejaagd pikte hij de besjes van de struik, een deel viel op de grond en daar zaten de musjes op te wachten. Vanachter het raam probeerde ik hem te fotograferen, een moment stonden we oog in oog, een klik en ja, gelukt.

Deze is speciaal voor Crien, een foto om van te genieten, beterschap!

1 reacties:

HildeS/Frøken Fryd zei

Hello Heike.
Thank you for visiting my blog, and for the sweet words.
Have a nice sunday.
H