Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 1 juni 2008

PostHeaderIcon Kwetter, kwetter




Naast blaffende honden nu ook kwetterende vogeltjes in de tuin. De volière waar ik al langere tijd van droomde is met oog voor detail door Peter gebouwd. Hij mag er trots op zijn, de vogeltjes die naar hier verhuisden keurden het meteen allemaal goed. Een gekwetter van jewelste vulde de tuin, de mussen verstomden, de varkentjes staken nieuwsgierig hun snoeten naar buiten.


Het lachduifje dat binnen zat voelde zich meteen happy tussen de anderen en we hoopten dat ook Kookai (onze kakariki) dat gevoel zou delen. Jammer genoeg was dat niet zo, weggedoken in een hoekje heeft hij het tot vanavond volgehouden. Als ik in de volière kwam fleurde hij op en kwam hij op mijn schouder zitten, ik zag dat hij zich niet goed voelde en heb hem terug mee naar binnen genomen. Hij heeft een ruime kooi, waar hij ook uit mag en is blijkbaar hier binnen echt gelukkig.

3 reacties:

Pilea Sam zei

ja mama de vogeltjes zijn echt kwetter dingen.
en ik hoop dat we nog veel samen in
de voliére zullen staan.

groetje je sammetje

Jikkes zei

Wouw....dat ziet er mooi en heel gezellig uit!

Bosheks zei

Wat ben ik blij dat de vogeltjes nu in zo'n mooi paleisje zitten (goedgedaan jochie!). Ik mis ze wel, maar heb er vrede mee omdat ze geen beter tehuis kunnen vinden...net als de andere diertjes die jullie al hebben opgenomen!!
Ik ben zó blij met zulke (dieren) vrienden!
Leny.