Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 31 mei 2008

PostHeaderIcon Geschonden kippetje


Daar lag je
Overgeleverd aan het lot
Mensen liepen aan je voorbij
Of draaiden hun hoofd weg
Wat kunnen ze dat goed
Doen alsof ze het niet zien
Mij is dat niet gegeven
Ik hou mijn ogen altijd open
(Soms zelfs in mijn slaap)
Ik raapte je op
Je krijste
Overgeleverd aan een mens
Ik verzorg je
Leg je met liefde in de watten
Je komt stilletjes aan tot rust
Stilletjes hoop ik dat je herstelt
En weer gewoon
Een gelukkig kippetje
Mag worden!

2 reacties:

Anoniem zei

Ach gossie...maar gelukkig kwam jij voorbij!

Jikkes zei

Wat boffen alle diertjes toch met jou.....geweldig!