Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 17 mei 2008

PostHeaderIcon Daar gaat ze...


Naar jaarlijkse traditie organiseert Sam's school elk jaar een feestje de avond voor het schoolfeest. Mama en papa gaan dan mee en drinken wat terwijl de kinderen zich amuseren op of naast de dansvloer. Dit jaar gaat Sam alleen en ik heb haar net weggebracht! Raar, ze wordt snel groot en blijkbaar kwamen de meeste kinderen van haar leeftijd zonder ouders. Het was er al gezellig druk en één van haar vriendinnen stond haar op te wachten. Samen huppelden ze richting tent, niet meer omkijkend, nee, daar hadden ze geen tijd meer voor. Glimlachend vertrok ik weer en straks ga ik haar weer lekker ophalen!!

0 reacties: