Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 28 februari 2008

Minstens één keer per maand probeer ik met Sam naar de bieb te gaan. We lezen allebei heel graag en we vinden het dan ook fijn om er leuke boeken uit te zoeken. Bij kinderboeken speelt de omslag een grote rol... Spreekt die aan, dan wordt het boek sneller gekozen. Ik betrap me er zelf nog steeds op om op de omslag af te gaan, zelfs bij de boeken die ik nu lees. Lulu Wang's 'Heldere maan' heeft een zeer mooie, rustgevende omslag en staat momenteel in de boekenkast te wachten om gelezen te worden. Een boekje dat Sam héél vaak opnieuw weer meebrengt is het kinderboekje 'Roosje en Truffel'. Dit is werkelijk een boekje om verliefd op te worden. Twee varkentjes in de hoofdrol, het thema: de liefde, en de mooie tekeningen maken van het boekje een echte aanrader.

0 reacties: