Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 3 november 2009
Buiten waait de wind. Binnen waait een zuchtje wind...
Billie slaapt op zijn favoriete plekje, een zacht kussen waarin hij heerlijk wegzinkt.
Een paar dagen geleden stierf iemands 6 maanden jonge cocker spaniel, zomaar zonder reden. Het ene moment liep hij nog rond en het volgende stierf hij bij de dierenarts op de onderzoekstafel. En dan kijk ik naar Billie, hij wordt 15 jaar en heeft verschillende ouderdomskwaaltjes, tot op heden niets levensbedreigend. Nauwlettend hou ik hem in het oog, elke dag weer, een soort van bedachtzaamheid op een eventuele plotse ommekeer. Het is zeker geen obsessie, eerder een voorzichtig rekening houden met het feit dat het elke dag, elk moment het laatste kan zijn...

2 reacties:

Anna zei

Ik weet precies wat je bedoeld
onze Kelly is 9 jaar oud, en ze kan nog wel een tijdje mee...maar ik merk dat haar gehoor minder word en haar oogjes worden wat dof!
gewoon omdat we zoveel van die beestjes houden is dat we constant opletten of alles nog goed is!

gr.
en hopelijk nog een hele tijd genieten van die prachtige hond!

Fluitenkruid zei

pas maar goed op deze schat